Sudionici smo međunarodnog eTwinning projekta "100. dan u školi" te smo se raznim aktivnostima pridružili velikom broju škola koje su također obilježile ovaj dan. Učenici 5.-8. razreda su pod mentorstvom učiteljica Meri Juras, Nataše Kelava, Irene Kodžoman, Marine Perica i Zrinke Šarić kroz igru i poticajne aktivnosti istraživanja broja 100 na zanimljiv i zabavan način obilježili taj dan.
Materijale nastale u projektu možete pogledati na poveznicama:
CILJ
Organizirati i proslaviti 100.dan učenika u školi.
Razvijati vještine prezentacije i javnog nastupa učenika, kulturnog ponašanja, digitalne i matematičke vještine.
Samostalno sudjelovati u različitim aktivnostima koji imaju zajednički cilj obilježavanja 100.dana u školi. Sadržaj je međupredmetno povezan.
Način učenja
Radom u paru, skupinama, individualno, istraživati mogućnosti, sakupljati materijal, izrađivati materijal (fizički ili digitalni) koji je povezan s brojem 100.
Metode poučavanja
Pripremati i organizirati primjeren sadržaj dobi učenika.
Trajanje
Veljača 2024.
U sklopu međunarodnog eTwinning projekta "100. dan u školi" raznim aktivnostima obilježili smo 100. dan polaska učenika u školu. Učenici 5.-8. razreda pod mentorstvom učiteljica Meri Juras, Nataše Kelava, Irene Kodžoman, Marine Perica i Zrinke Šarić su kroz igru i poticajne aktivnosti istraživanja broja 100 na zanimljiv i zabavan način obilježili taj dan.
100. dan u školi učenici osmih razreda pod mentorstvom Meri Juras su obilježili izradom digitalnih plakata. Učenici su imali zadatak da napišu 10 zanimljivosti za 10 organa koji se nalaze u građi ljudskog tijela. Nakon provedenog istraživanja izradili su digitalne plakate i prezentirali svoje uratke. Učenici su na taj način ponovili i naučili ukupno 100 činjenica o ljudskim organima.
Rezultate istraživanja i izrade plakata predstavili smo u digitalnom alatu Padlet.
100. dan u školi učenici šestih razreda su obilježili istraživanjem i izradom digitalnih plakata. Učenici su imali zadatak da pronađu 10 organizama koji žive u 10 životnih zajednica. Nakon provedenog istraživanja izradili su digitalne plakate i prezentirali svoje uratke. Na taj način učenici su upoznali 100 različitih vrsta živih bića koja žive na određenom staništu.
Rezultate istraživanja i izrade plakata predstavili smo u digitalnom alatu Padlet.
100. dan u školi učenici šestih razreda pod mentorstvom Nataše Kelava obilježili su istražujući. Tako su na zabavan način naučili 100 novih činjenica. Neke od njih su ih nasmijale, neke su izazvale čuđenje, a neke su već znale.
Učenici osmih razreda 100. dan u školi obilježili su istraživanjem pojmova koje su naučili kroz svoje obrazovanje.
Pod mentorstvom Irene Kodžoman učenici osmih razreda proveli su zanimljivo istraživanje o unosu soli u organizam čime su htjeli osvijestiti o potrebi očuvanja zdravlja i stvaranja zdravijih navika. Proučavali su 100 omota i vrećica prehrambenih proizvoda koje često koriste u prehrani i izdvajali pronađene soli. Rezultate njihova istraživanja možete pogledati u prezentaciji.
Učenici šestih razreda pod mentorstvom Marine Perice su koristeći Google prevoditelj u Padlet ispisali “Stoti dan u školi” na različitim jezicima, te postavili zastavu zemlje. Izradili su i udarne vijesti vezano za obilježavanje 100. dana u školi koristeći alat Breakyourownnews te ih postavili u Wakelet.
Sedmaši su na informatici suradničkim učenjem na zajedničkom Google dokumentu upisali 100 zanimljivih Jeste li znali? koje su pronašli pretraživanjem interneta. U WordArtu su izradili oblak riječi koje u sebi sadrže STO. Na fizici su učenici podijeljeni u grupe izbrojili te izmjerili masu a zatim i izračunali težinu 100 zrna graha, 100 zrna riže, 100 spajalica, 100 čačkalica, 100 pribadača i 100 listova papira.
Naši osmaši su sastavljali zadatke kojima se u tekstu spominje 100 ili kojima su rješenje 100. Pri tom su za rješavanje koristili formule koje su do sada naučili u fizici.
Materijale nastale u ovom projektu možete pogledati u Wakelet kolekciji.
Na satovima informatike, pod mentorstvom Zrinke Šarić, učenici petih razreda su u WordArtu izrađivali oblak riječi koje u sebi sadrže 100.
CILJ
Organizirati i proslaviti 100.dan učenika u školi.
Razvijati vještine prezentacije i javnog nastupa učenika, kulturnog ponašanja, digitalne i matematičke vještine.
Samostalno sudjelovati u različitim aktivnostima koji imaju zajednički cilj obilježavanja 100.dana u školi. Sadržaj je međupredmetno povezan.
Način učenja
Radom u paru, skupinama, individualno, istraživati mogućnosti, sakupljati materijal, izrađivati materijal (fizički ili digitalni) koji je povezan s brojem 100.
Metode poučavanja
Pripremati i organizirati primjeren sadržaj dobi učenika.
100. dan u školi obilježavamo u veljači u brojnim europskim zemljama. Kroz odabrane sadržaje, a u sklopu eTwining projekta, taj dan obilježili smo i u našoj školi. Rezultate našeg rada objavili smo u digitalnim alatima Padlet i Wakelet.
Na poveznicama možete pogledati učeničke uratke.
https://twinspace.etwinning.net/192003/pages/page/2115595/
https://twinspace.etwinning.net/192003/pages/page/1854741
https://twinspace.etwinning.net/192003/pages/page/2120641
lektira |
Učimo |
Časopisi |
• Bug |
• Drvo znanja |
• National Geographic ... |
• Vidi |
• Prvi izbor |
• Moj planet |
NJEMAČKI JEZIK |
Stranice za nastavnike |
GRAD SPLIT- PRIJATEL... |