preskoči na sadržaj
Šk. god. 2023./2024.

Sudionici smo međunarodnog eTwinning projekta "100. dan u školi" te smo se raznim aktivnostima pridružili velikom broju škola koje su također obilježile ovaj dan. Učenici 5.-8. razreda su pod mentorstvom učiteljica Meri Juras, Nataše Kelava, Irene Kodžoman, Marine Perica i Zrinke Šarić  kroz igru i poticajne aktivnosti istraživanja broja 100 na zanimljiv i zabavan način obilježili taj dan.

Materijale nastale u projektu možete pogledati na poveznicama:

Nataša Kelava

Meri Juras

Marina Perica

 

 

CILJ

Organizirati i proslaviti 100.dan učenika u školi.

Razvijati vještine prezentacije i javnog nastupa učenika, kulturnog ponašanja, digitalne i matematičke vještine.

Samostalno sudjelovati u različitim aktivnostima koji imaju zajednički cilj obilježavanja 100.dana u školi. Sadržaj je međupredmetno povezan.

Način učenja

Radom u paru, skupinama,  individualno, istraživati mogućnosti, sakupljati materijal, izrađivati materijal (fizički ili digitalni) koji je povezan s brojem 100.

Metode poučavanja

Pripremati i organizirati primjeren sadržaj dobi učenika.

Trajanje     

Veljača 2024.

Šk.god. 2022./2023.

U sklopu međunarodnog eTwinning projekta "100. dan u školi" raznim aktivnostima obilježili smo 100. dan polaska učenika u školu. Učenici 5.-8. razreda pod mentorstvom učiteljica Meri Juras, Nataše Kelava, Irene Kodžoman, Marine Perica i Zrinke Šarić su kroz igru i poticajne aktivnosti istraživanja broja 100 na zanimljiv i zabavan način obilježili taj dan.

 

100. dan u školi učenici osmih razreda pod mentorstvom Meri Juras su obilježili izradom digitalnih plakata. Učenici su imali zadatak da napišu 10 zanimljivosti za 10 organa koji se nalaze u građi ljudskog tijela. Nakon provedenog istraživanja izradili su digitalne plakate i prezentirali svoje uratke. Učenici su na taj način ponovili i naučili ukupno 100 činjenica o ljudskim organima.

Rezultate istraživanja i izrade plakata predstavili smo u digitalnom alatu Padlet.

100. dan u školi učenici šestih razreda su obilježili istraživanjem i izradom digitalnih plakata. Učenici su imali zadatak da pronađu 10 organizama koji žive u 10 životnih zajednica. Nakon provedenog istraživanja izradili su digitalne plakate i prezentirali svoje uratke. Na taj način učenici su upoznali 100 različitih vrsta živih bića koja žive na određenom staništu.

Rezultate istraživanja i izrade plakata predstavili smo u digitalnom alatu Padlet.

100. dan u školi učenici šestih razreda pod mentorstvom Nataše Kelava obilježili su istražujući. Tako su na zabavan način naučili 100 novih činjenica. Neke od njih su ih nasmijale, neke su izazvale čuđenje, a neke su već znale. 

Učenici osmih razreda 100. dan u školi obilježili su istraživanjem pojmova koje su naučili kroz svoje obrazovanje.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/100-dan-u-skoli/twinspace/pages/natasa-kelava-osnovna-skola-kamen-sine-split

Pod mentorstvom Irene Kodžoman učenici osmih razreda proveli su zanimljivo istraživanje o unosu soli u organizam čime su htjeli osvijestiti o potrebi očuvanja zdravlja i stvaranja zdravijih navika. Proučavali su 100 omota i vrećica prehrambenih proizvoda koje često koriste u prehrani i izdvajali pronađene soli. Rezultate njihova istraživanja možete pogledati u prezentaciji.

Učenici šestih razreda pod mentorstvom Marine Perice su koristeći Google prevoditelj u Padlet ispisali “Stoti dan u školi” na različitim jezicima, te postavili zastavu zemlje. Izradili su i udarne vijesti vezano za obilježavanje 100. dana u školi koristeći alat Breakyourownnews te ih postavili u Wakelet.

Sedmaši su na informatici  suradničkim učenjem na zajedničkom Google dokumentu upisali 100 zanimljivih Jeste li znali? koje su pronašli pretraživanjem interneta. U WordArtu su izradili oblak riječi koje u sebi sadrže STO. Na fizici su učenici podijeljeni u grupe izbrojili te izmjerili masu a zatim i izračunali težinu 100 zrna graha, 100 zrna riže, 100 spajalica, 100 čačkalica, 100 pribadača i 100 listova papira.

Naši osmaši su sastavljali zadatke kojima se  u tekstu spominje  100 ili kojima su rješenje 100. Pri tom su za rješavanje koristili formule koje su do sada naučili u fizici.

Materijale nastale u ovom projektu možete pogledati u Wakelet kolekciji.

Na satovima informatike, pod mentorstvom Zrinke Šarić, učenici petih razreda su u WordArtu izrađivali oblak riječi koje u sebi sadrže 100.

Šk.god. 2021./2022.

 

CILJ

Organizirati i proslaviti 100.dan učenika u školi.

Razvijati vještine prezentacije i javnog nastupa učenika, kulturnog ponašanja, digitalne i matematičke vještine.

Samostalno sudjelovati u različitim aktivnostima koji imaju zajednički cilj obilježavanja 100.dana u školi. Sadržaj je međupredmetno povezan.

 

Način učenja

Radom u paru, skupinama, individualno, istraživati mogućnosti, sakupljati materijal, izrađivati materijal (fizički ili digitalni) koji je povezan s brojem 100.

 

Metode poučavanja

Pripremati i organizirati primjeren sadržaj dobi učenika.

 

100. dan u školi obilježavamo u veljači u brojnim europskim zemljama. Kroz odabrane sadržaje, a u sklopu eTwining projekta, taj dan obilježili smo i u našoj školi. Rezultate našeg rada objavili smo u digitalnim alatima Padlet i Wakelet.

Na poveznicama možete pogledati učeničke uratke.

https://twinspace.etwinning.net/192003/pages/page/2115595/

https://twinspace.etwinning.net/192003/pages/page/1854741

https://twinspace.etwinning.net/192003/pages/page/2120641

 

LOGO ŠKOLE


Produženi boravak

RASPORED OBROKA SIROBUJA

Područna škola Sirobuja



ŠKOLSKI LIST


Korisni linkovi

Anketa
KOLIKO ČESTO DORUČKUJEŠ?








preskoči na navigaciju