PROJEKT "DAJ ŠAPI GLAS" -NATJEČAJ ZA UČENIKE
Naša škola se uključila u projekt "Daj šapi glas"!
To je projekt brige za napuštene životinje, senzibilizacije učenika i lokalne zajednice za brigu prema napuštenim životinjama, kao i izmjena stavova i ponašanja prema vlastitim kućnim ljubimcima kako bi se broj napuštenih životinja smanjio te kroz volonterski i humanitarni angažman učenika i njihovih bližnjih olakšao rad udruga koje se bave napuštenim životinjama.
PROJEKT DAJ ŠAPI GLAS PROVODI NATJEČAJ ZA NAJBOLJI LOGO, JINGLE ILI SLOGAN. PROČITAJTE O NATJEČAJU U PRIVITKU VIJESTI...I BUDITE KREATIVNI. ZA SVE INFORMACIJE SE MOŽETE JAVITI U ŠKOLSKU KNJIŽNICU ILI NA E-MAIL marija.loncar@skole.hr...
Dobrobiti ovog projekta su višestruke:
1. učenici se aktivno uključuju u rješavanje društvenih problema dobrovoljno sudjelujući u društveno korisnome radu utječući na odnos bliskih osoba, a time i lokalne zajednice prema životinjama
2. udruge se lakše nose s teretom brige za napuštene životinje
3. lokalna zajednica ima manje troškove zbrinjavanja napuštenih životinja
Skupine aktivnosti koje učenici izvode tijekom provedbe projekta čine istraživanje problema napuštenih i nezbrinutih životinja i udruga koje se brinu o njima, humanitarne aktivnosti za pomoć tim udrugama, utjecanje na bližu okolinu promoviranjem brige za životinje. Za početak je planirana i aktivnost koja će se ostvariti kroz natječaj izrade vizualnog identiteta za učenike škola uključenih u projekt.
Učenici se upoznaju s problemom napuštenih životinja kroz edukaciju koju provode udruge i veterinari koji su uključeni u projekt
Udruge uključene u projekt koje brinu o životinjama osim edukacije rade i popise svega što im je potrebno (hrane, lijekova, igrački, kaveza i sl.) koje škole dobivaju zajedno s ostalim dokumentima potrebnim za provedbu projekta. Riječ je o udrugama koje djeluju na području županije iz koje dolazi pojedina škola.
Veterinari educiraju učenike sa svog aspekta djelovanja.
Jedna od prvih aktivnosti je kreiranje vizualnog identiteta projekta (logo, plakat, flayer, maskota, slogan, jingle, baner) na način da se učenici uključeni u školski projekt natječu u osmišljavanju tog identiteta. Povjerenstvo medijskih stručnjaka odabire najbolji identitet, a škola dobiva nagradu od sponzora koju može iskoristiti u sklopu projekta kao i digitalni potpis na vizualni identitet.
Razredi odaberu aktivnosti koje žele sa spomenutog popisa aktivnosti ili smišljaju svoje. Udruge koje brinu o životinjama dodjeljuju svakom razredu jednog psa i mačku o kojima će učenici brinuti sljedećih godinu dana. To znači i da najmanje dvije udruge, jedna za pse i jedna za mačke trebaju surađivati s jednom školom. Životinje zapravo ostaju kod članica udruge, no učenici na taj način znaju za koju konkretnu životinju brinu osim što olakšavaju rad udruzi. Također, mogu općenito pomagati udrugama. Učenici provode aktivnosti koje im omogućuju prikupljanje sredstava i potrepština udrugama koje brinu o napuštenim životinjama ili lobiranje za udomljenje.
U slučaju da se neka životinja zbrine ili slijedom okolnosti ugine, razred dobiva novu životinju za brigu. Vodi se računa da djeca na njima primjeren način nauče prihvaćati mogućnost oproštaja od neke životinje. Bira se najbolji humanitarni razred ili volonterski klub. U mjeri u kojoj je moguće djeca se upoznaju sa životinjama o kojima brinu (npr. radi se posjet od par učenika koji kasnije predstavljaju susret kolegama iz razreda ili se šalje video životinje).
Od materijala prikupljenih kroz istraživanje problema o napuštenim životinjama i udrugama koje se brinu o njima mogu se raditi promidžbeni letci, plakati, prezentacije, dijeliti na kulturnim i javnim događanjima u lokalnoj zajednici, pokazati roditeljima i bliskim osobama. Briga o napuštenim životinjama zagovara se i usmeno u spomenutim prilikama te u medijima. Učenici također mogu pisati i objave za medije o događanjima vezanim uz projekt, niži razredi, ovisno o sposobnosti za dječje časopise, viši, također ovisno o sposobnosti, za web stranicu projekta ili škole te za medije za odrasle.
O početku projekta, pojedinim dobrotvornim akcijama, završetku projekta obaviještavaju se lokalni i državni mediji. Proglašava se najhumanitarac i najbolji razred.
Predviđeno trajanje projekta je godina dana, a u slučaju da se pokaže uspješnim, ponavljat će se u godišnjem ciklusu i ovisno o potrebi.
lektira |
Učimo |
Časopisi |
• Bug |
• Drvo znanja |
• National Geographic ... |
• Vidi |
• Prvi izbor |
• Moj planet |
NJEMAČKI JEZIK |
Stranice za nastavnike |
GRAD SPLIT- PRIJATEL... |