EU Code Week: Mali koraci u veliki svijet programiranja

U okviru obilježavanja Europskog tjedna programiranja (EU Code Week), učenici 7.b razreda pod vodstvom nastavnice Meri Juras sudjelovali su u međunarodnoj aktivnosti „Napravi zagonetku“ (šifra: cw25-sofRV). Tijekom aktivnosti učenici su kroz igru i suradnički rad izrađivali logičke zagonetke koristeći principe vizualnog programiranja. Na taj su način razvijali kreativnost, logičko razmišljanje i vještine rješavanja problema, istovremeno podižući svijest o važnosti programiranja kao suvremenog i inkluzivnog alata za učenje i stvaranje.

„Postani Flappy programer“ je zabavna i kreativna aktivnost kojom su učenici 5.a, 6.b i 6.c razreda, uz mentorstvo Marine Perice, koristili platformu Code.org i njezino vizualno programiranje temeljeno na blokovima kako bi izradili vlastitu verziju popularne igre Flappy Bird. Korak po korak programirali su ponašanje svog lika – od njegove reakcije na klik ili dodir, do načina kretanja kroz prepreke i sustava prikupljanja bodova. Poseban naglasak bio je na kreativnosti: učenici su mijenjali izgled i temu igre, stvarajući jedinstvene verzije .Na taj su način kombinirali programiranje s vizualnim dizajnom, učeći kako prilagoditi elemente igre vlastitim idejama. Tijekom aktivnosti razvijali su logičko i računalno razmišljanje, učili kako riješiti pogreške u kodu i samostalno donositi odluke.

Pročitajte još

Humanitarna akcija „A di si ti?!“

Humanitarna akcija „A di si ti?!“

Dana 13. prosinca na splitskoj Rivi održana je humanitarna akcija „A di si ti?!”, u kojoj su već tradicionalno sudjelovali učenici i djelatnici naše škole s ciljem pomaganja onima kojima je pomoć najpotrebnija. Tijekom akcije predstavljeni su ručno rađeni proizvodi...

Školski medni dan u prvom razredu

Školski medni dan u prvom razredu

Povodom blagdana sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara, učenici prvih razreda 8. prosinca obilježili su Školski medni dan u sklopu nacionalnog programa „Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka“.Kroz zanimljivu i edukativnu radionicu učenici su naučili koliko su...

Skip to content