Bioraznolikost ekosustava

Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda su se posvetili istraživanju ekosustava, izrađujući modele kao dio nastavne cjeline o živoj i neživoj prirodi. Svaka grupa učenika istraživala je specifični ekosustav, kao što su šume, rijeke, mora i prašume te su kroz svoje modele prikazali biljni i životinjski svijet, kao i međusobnu povezanost živih bića i njihovih staništa.

Učenici su tijekom izrade trebali što više reciklirati i na taj način iskoristiti što više odbačenih proizvoda koje imaju kod kuće. Modeli ekosustava ne samo da pokazuju kreativnost i znanje naših učenika, već nas podsjećaju i na važnost očuvanja prirode.

Sara Doboš, 6.b

Pročitajte još

MEĐUŽUPANIJSKA SMOTRA BIOSIGURNOSTI I BIOZAŠTITE

MEĐUŽUPANIJSKA SMOTRA BIOSIGURNOSTI I BIOZAŠTITE

Učenici naše škole i ove su se školske godine uključili u izvannastavnu aktivnost Biosigurnost i biozaštita. Jedan od ciljeva aktivnosti  provođenje je znanstveno – istraživačkog rada. Tema ovogodišnjeg istraživačkog rada je „Prevencija zaraznih bolesti u školama“....

Dramci u čaroliji mreže Lidrana

Dramci u čaroliji mreže Lidrana

13. veljače je bio dan za pamćenje, prvi nastup na pravim kazališnim daskama. Svi smo uživali, umreženi uživo kroz izvedbe darovitih Lidranovaca gradskih osnovnih škola. Boje naše škole branili su petaši scensko-glazbenom igrom Turbo-radost i monologom Jutru pruži...

Sistematski pregledi za upis u prvi razred 2025./2026.

Sistematski pregledi za upis u prvi razred 2025./2026.

Poštovani roditelji, skrbnici školskih obveznika, i ove godine prijava za sistematske preglede (kod školskog liječnika) za upis u prvi razred ide putem aplikacije Terminko. U prilogu se nalaze detalji za pregled, a ispod je poveznica na aplikaciju. Prilog o detaljima...

Skip to content